Skip to content

B2B webáruház indítás

indítás 3-6 hónap alatt

A ONE nem csak egy értékesítési menedzsment platform, hanem sokkal több. Útmutató a digitális átalakuláshoz és egy egyedi gyakorlati recept. 

OneB2B az innovatív b2b platform,
amely megkönnyíti a vállalkozások életét.

A OneB2B egy fejlett, felhőalapú megoldás, amelyet kifejezetten B2B értékesítéssel foglalkozó vállalkozások számára terveztek. A platform átfogó funkciókészletet kínál az ügyfélkezelés, a felhasználói adminisztráció, a készletkezelés és még sok más területen.

Miért érdemes a OneB2B-t választani?

  • Globális eszközkezelés: az OneB2B lehetővé teszi az eszközök globális szintű összekapcsolását és kezelését, így egyszerűsítve az üzembe helyezést és az üzemeltetést.
  • Részletes számlázás: a platform részletes számlázási lehetőségeket biztosít, amely lehetővé teszi a testre szabott árazási modelleket.
  • Ügyfélszolgálat és támogatás: kiváló ügyfélszolgálati eszközökkel rendelkezik, amelyek segítenek a gyors és hatékony ügyfélkezelésben.
  • Készletkezelés: a OneB2B fejlett készletkezelési rendszere biztosítja, hogy mindig naprakész információkkal rendelkezzünk a készletekről.
  • Felhőintegráció: a platform több felhőinfrastruktúrával is integrálható, ezáltal biztosítva a magas szintű biztonságot és testreszabhatóságot.

A platform különösen hasznos olyan iparágak számára, mint a gyártás, a nagykereskedelmi elosztás és a kiskereskedelem. Ha többet szeretnél megtudni az OneB2B-ről és annak funkcióiról, látogass el a weboldalukra vagy keress minket telefonos és/vagy e-mailes elérhetőségeinken.

https://b2b.one/magyar/

A ONE három különböző mélységben vezethető be  

  1. Az első a termékek és szolgáltatások kínálatának online bemutatása, azaz az általunk e-kereskedelemnek nevezett platform használata. Ezt úgy érjük el, hogy digitalizáljuk azt, ami nem is olyan régen még csak offline volt elérhető – a termékek és szolgáltatások katalógusát, a logisztikai láncot, az árpolitikát.  
  2. A második a B2B kapcsolatok digitalizálása, ez egy olyan platform, amely lehetővé teszi cégünk bemutatását egy kiválasztott ügyfélnek személyre szabottan és egyedi formában, az áraktól kezdve a weboldalakon, szolgáltatásokon át a promóciós és hűségprogramokig egyedire szabható.  
  3. A harmadik a back-office vagyis amit az ügyfél digitális formában kap, azt az értékesítési osztály kezeli és moderálja. A megoldás pedig a folyamatok és értesítések automatizálásának köszönhető. Lehetővé teszik az értékesítők számára, hogy még személyre szabottabb és egyedibb kapcsolatot alakítsanak ki az ügyfelekkel. Mindezt azért, hogy az ügyfél különlegesnek érezze magát, és azt kapja, amit elvár, sőt még egy kicsit többet is.  

A folyamatautomatizálásnak és a digitalizációnak köszönhetően mindez a működési költségek növekedése nélkül történik, sőt az automatizálás elemeinek köszönhetően sokszorosára nő az értékesítői csapat eredményessége. 

  • 24/7 online 
  • Nincs helyhez kötve az értékesítés 
  • Kereskedői panel és CRM
  • Termék katalógus 
  • Egyedi árazás
  • PWA 

Gyors bevezetés

Kész boltot kap, belső rendszerekkel integrálható dokumentációval. 

Kész B2B funkciók 

  • Számtalan használatra kész funkció, előre definiálva a B2B szektor igényeihez
  • A megjelenés személyre szabható
  • Legyen különleges az online áruháza egyedi termékoldal elrendezéssel, amely összhangban van márkája vizuális azonosításával
  • Rendszerfejlesztés és karbantartás benne van az árban
  • Az előfizetés részeként rendszeresen automatikus frissítéseket és rendszerfejlesztést kap

Elemezzük üzleti tevékenységét, valamint vállalati igényeit.

Együtt készítjük fel vállalkozását a digitalizációra

Megmutatjuk a platform kínálta összes lehetőséget, azokat az Ön vállalkozásának megfelelően állítjuk be.

Ellenőrizzük, hogy a platform minden várakozásának megfelelt-e és hogy megfelelően működik-e.

Működésbe hozzuk a platformot